събота, 29 декември 2012 г.

Добре дошли

Здравейте и добре дошли в блога на Симо


В него ще споделям неща, които ме интересуват, впечатлили са ме или просто смятам за полезни и искам да си ги запиша за да са ми под ръка. Основната причина да започна този блог е Софтуерната академията на Телерик и тяхната инициатива за споделяне на информация. Честно казано до скоро не мислех, че имам с какво толкова да запълня един блог, но мислейки по темата ми идват все повече идеи, така че се надявам да намерите и нещо полезно (освен, че ще се запонаете с мен). Общо взето за сега насоките ще са следните:

Академия Телерик 


Академия Телерик

В този раздел ще публикувам домашни, проекти и други неща свързани с академията. Идеята на този раздел е да споделям както полезна информация за академията, така и да подкрепя идеята като цяло. Точно това е начина, по който според мен трябва да се прави бизнес. Самата идея за академията се вписва идеално в моите разбирания за свободно предприемачество. Даже като се замисля, може би първата ми статия в блога ще е точно по тази тема.


Програмиране


В този раздел ще слагам лични проекти и разработки, кодове, полезни приложения и изобщо неща с който съм се сблъсквал професионално.









Икономика и социални идеи


Икономиката ми е нещо като хоби. Тя според мен е нещо изключително важно за всички нас, но същевременно пренебрегвано повсеместно. Когато някой чуе икономика и първата му асоциация е "Скука!". За мен тя не е наука за парите, а науката за живота, обществения строй и общуването между хората. Тя е ключа за разбиране на устройството на света, историята и до известна степен бъдещето. Дано с постовете си да заразя и на някой друг с ентусиазма си по темата и да се обогатяваме взаимно. Колкото до социалните идеи, тя всъщност е една - личностна свобода. За съжаление според мен всеки си мисли, че му е ясна (нещо като футбола и политиката), което най-вероятно значи, че нищо не е ясно :)).

Това е като въведение, добре дошли и дано да намерите нещо полезно!

Няма коментари:

Публикуване на коментар